INTEPLAST ha implementat la gestió d’actius, un servei estructurat dissenyat per proporcionar als clients una major visibilitat, control i seguiment del cicle de vida dels seus actius de producció operats a les instal·lacions d’INTEPLAST.
Com a fabricant per contracte, INTEPLAST produeix productes dels clients utilitzant eines i línies de producció automatitzades propietat dels mateixos clients. Aquest nou servei reforça aquest model mitjançant el seguiment basat en SAP, la traçabilitat a nivell de cicle i el control estructurat dels actius, donant suport tant a aplicacions industrials d’alta precisió com a entorns de fabricació mèdica regulada.
La gestió d’actius permet als clients monitorar l’ús dels actius, fer el seguiment del consum de cicles, anticipar necessitats de renovació o substitució, preveure la caducitat de les garanties i vincular el rendiment de qualitat al comportament dels actius. El servei també inclou un responsable d’actiu dedicat i informes programats i personalitzats, adaptats als requisits operatius i de qualitat de cada client.
Ja implementada amb clients seleccionats, la gestió d’actius s’inclou ara com a part del servei estàndard de fabricació d’INTEPLAST, reforçant la transparència, la fiabilitat i el control dels actius a llarg termini en les seves divisions d’Automoció i Indústria, i Mèdica.